Dit ben ik…
Als ondernemer ben ik (Carin Heutinck) mijn carrière begonnen door content te schrijven voor websites in opdracht van marketingbureaus. Al snel raakte ik gefascineerd door SEO en dook ik dieper in deze wereld om te begrijpen hoe ik met de juiste strategieën websites hoger kon laten ranken. Deze passie leidde mij naar het specialiseren in kennisbanken. Voor mij is een goed ingerichte kennisbank dé manier om te laten zien dat je een expert bent in jouw vakgebied. Door relevante en waardevolle content te creëren, bouw je niet alleen vertrouwen op bij klanten maar het is ook essentieel voor jouw online vindbaarheid.

MIJN EXPERTISE
Met ruim 15 jaar ervaring in SEO, weet ik als geen ander dat autoriteit en betrouwbaarheid cruciaal zijn voor het succes van een website. Mijn aanpak is simpel: geen ingewikkelde trucjes of complexe strategieën, maar een duidelijke, oplossingsgerichte werkwijze die altijd gericht is op de lange termijn. Online vindbaarheid is geen sprint, maar een marathon. Ik help ondernemers niet alleen om gevonden te worden, maar ook om zich te profileren als dé expert in hun vakgebied.
Online vindbaarheid
Technologische ontwikkelingen zoals AI en veranderende zoekpatronen van mensen (jong en oud) zorgen voor een dynamisch speelveld. AI-tools, zoals ChatGPT en Perplexity, en socialmediaplatformen, waaronder TikTok en Instagram, concurreren met traditionele zoekmachines. Om succesvol te zijn én te blijven, dien je je als ondernemer voortdurend jouw content te analyseren en begrijpen hoe jouw doelgroep zoekt. Daar ondersteun ik je graag bij, zodat jouw bedrijf (beter) online vindbaar is.

Elke dag brengt nieuwe uitdagingen en kansen om te leren en te groeien. Ik haal er voldoening uit om ondernemers te helpen hun online vindbaarheid te versterken en hen te begeleiden bij het opbouwen van hun reputatie als expert in hun vakgebied.
Kennisbank
Zero-click content: waarom het tijd is om jouw contentstrategie te veranderen
Mensen klikken steeds minder door. We zijn klikmoe. Daarnaast doen sociale media en...
Kennisbank bouwen: dit zijn jouw kansen
Informatie verzamelen doen we al eeuwen. Door technologische vernieuwingen is de manier...
Hoe vaak moet ik zoekwoorden gebruiken in mijn tekst?
In de wereld van zoekmachineoptimalisatie (SEO) draait het al lang niet meer om het...